Mededeling over de impact op KONICA MINOLTA-producten en de genomen maatregelen naar aanleiding van het stopzetten van basisverificatie voor SMTP in Microsoft Exchange Online en Google Workspace
Microsoft heeft aangekondigd dat Exchange Online vanaf 1 maart 2026 stapsgewijs geen ondersteuning meer zal bieden voor basisverificatie bij Client Submission (SMTP AUTH).
Google heeft op 29 april 2025 het einde van de ondersteuning voor minder veilige apps aangekondigd, met ingang van 1 mei 2025. U kunt hun officiële update nalezen op de pagina Google Workspace Updates.
Na deze datum is het enkel mogelijk om e-mails te verzenden via SMTP in Exchange Online of Gmail (Google Workspace) met behulp van OAuth 2.0-verificatie.
Wij informeren u hierbij graag over de functies van onze producten (MFP’s/printers) die hierdoor worden beïnvloed, evenals over het tijdschema voor de beschikbaarheid van firmware-updates die OAuth 2.0-verificatie ondersteunen.
We zijn er om u te helpen
Of het nu gaat om een technische vraag, een tonerbestelling, de kopie van een factuur, het downloaden van een nieuwe driver, handleiding of software, de toegang tot onze iTrainingmodules of enige andere vraag, wij helpen u graag verder. Klik op de gewenste hulp hieronder.
Klantenportaal 24/7 beschikbaar
- Beheer uw toestellen op een snelle en efficiënte manier
- Dien een serviceverzoek in
- Bestel uw verbruiksartikelen (o.a. toner)
- Volg de status van uw bestellingen en serviceverzoeken
- Registreer en raadpleeg uw tellerstanden
- Raadpleeg en print uw facturen
- Geef een wijziging in uw systeemlocaties door
Verbruiksartikelen (Toners, enz.)
Zijn uw multifunctionele toestellen rechtstreeks verbonden met onze systemen? Dan gebeurt de levering van uw verbruiksartikelen automatisch.
Is dit niet het geval?
Bestel uw verbruiksartikelen 24/7 op het eCommerce klantenportaal.
Kies de functie “Verder zonder account“, selecteer de gewenste actie en voer het nummer van uw toestel in. U kunt ook een account aanmaken om van extra functies te profiteren.
Recycling van uw Konica Minolta verbruiksartikelen
Contract & Facturatie
Wist u dat u uw facturen op ons eCommerce portaal kunt raadplegen en printen?
Lees ook hier de veelgestelde vragen over facturatie en contracten alsook een uitleg over hoe uw factuur is opgebouwd.
Partner Desk
Via Konica Minolta eCommerce kunt u als Partner:
- uw order plaatsen en de status volgen
- direct uw orderbevestiging ontvangen
- uw factuur opvragen en doorlooptijd verkorten.
Heeft u specifieke verzoeken die niet via eCommerce behandeld kunnen worden? Of wilt u Partner worden?
Bel ons op 02 717 09 66
Algemeen contact
Heeft u geen antwoord/hulp gevonden op ons eCommerce klantenportaal? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen:
Contact: + 32 (0)2 717 08 11
Voor service aanvragen en bestellingen, toets 1.
Voor vragen over uw factuur of contract, toets 2.
Voor een kopie factuur of vragen over een betaling, toets 3.
Voor de leveringsstatus van een nieuwe machine, toets 4.
Voor andere vragen, toets 5.