Workplace Pure uitgeroepen tot winnaar van een BLI Pick Award

| 12 januari 2023

De Workplace Pure-oplossing van Konica Minolta heeft een Buyers Lab (BLI) 2023 Pick Award gewonnen voor Outstanding Document Processing Services. De prijs is toegekend door Keypoint Intelligence, het toonaangevende marktonderzoeksbureau en onafhankelijke beoordelaar van print- en smart workplace-technologie en -services. Workplace Pure is bekroond om de 'altijd en overal mogelijke documentverwerking' en de 'eenvoudige, intuïtieve gebruikerservaring', en ook omdat het 'beheer simpel en duidelijk is'.


Het Workplace Pure-platform (voorheen bizhub Evolution), biedt kosteneffectieve 24/7 toegang tot een markt van services die voortdurend in ontwikkeling zijn, zoals het centraal uploaden naar cloudopslagplaatsen, cloudprinten, beveiligd printen voor bezoekers en slimme documentconversie en -vertaling. Alles geautomatiseerd en gestroomlijnd vanuit één vertrouwde bron.
Lee Davis, Senior Analyst in de Office Group van Keypoint Intelligence, verklaart: "Konica Minolta Workplace Pure is een cloudoplossing voor documentverwerking die bedrijven helpt met het beheer van het gebied waar papieren documenten en digitale processen elkaar raken. De oplossing wordt geleverd met verschillende productiviteitsverhogende functies die gebruikers op aanvraag kunnen gebruiken, zoals de mogelijkheid om naar de cloud te scannen, documenten om te zetten in doorzoekbare, bewerkbare bestandstypen, documenten direct te vertalen, te printen via de cloudprintservice en nog veel meer."
 
Bij de bekroning van Konica Minolta Workplace Pure met de BLI Pick Award, merkt Keypoint Intelligence ook op dat het platform met name nuttig is voor bedrijven die in gedistribueerde werkomgevingen opereren, maar dat de voordelen ervan door iedereen kunnen worden ervaren. Omdat het een door de cloud gehoste abonnementsservice is, hebben werknemers altijd en overal toegang tot de oplossing via hun meest gebruikte apparaten. Het marktonderzoeksbureau vermeldt ook dat de architectuur en het prijsmodel van de oplossing het overbodig maken dat een IT-afdeling tijd en geld spendeert aan de implementatie en het onderhoud van extra fysieke IT-infrastructuur om de oplossing te ondersteunen, en dat hoge softwarekosten vooraf worden omgezet in lage, voorspelbare maandelijkse betalingen. Ten slotte zegt Keypoint Intelligence dat het mooiste is dat bedrijven alleen betalen voor de functies die ze nodig hebben, maar altijd meer functionaliteit kunnen toevoegen naarmate hun behoeften veranderen.

 
 

quotation marks

We zijn er trots op dat Konica Minolta Workplace Pure is bekroond door Keypoint Intelligence. Deze cloudoplossing komt tegemoet aan de behoeften van hybride werken en verhoogt de productiviteit, en helpt ook om workflows te centraliseren en de samenwerking tussen teams te beheren. De oplossing biedt 24/7 uur per dag toegang tot een platform van essentiële services die constant in ontwikkeling zijn, zoals Cloud Print of Translate, met eenvoudige en veilige beschikbaarheid, waar medewerkers ook willen werken. Daarbij worden potentiële problemen met delen en synchroniseren of beveiligingsproblemen voorkomen, en wordt de kracht van de automatisering en flexibiliteit van Digital Transformation in zijn volle omvang benut.

Philipp Schröder

Head of Portfolio Strategy & Management, Konica Minolta Business Solutions Europe

Raadpleeg voor meer informatie: Konica Minolta Workplace Pure.
 

Over Keypoint Intelligence
Al meer dan 60 jaar vertrouwen klanten in de digitale beeldverwerkende industrie op Keypoint Intelligence voor onafhankelijke praktijktests, laboratoriumgegevens en uitgebreid marktonderzoek om hun product- en verkoopsucces te vergroten. Keypoint Intelligence wordt dankzij tientallen jaren onderzoekservaring gezien als de meest vertrouwde bron in de branche voor objectieve informatie, analyses en awards. Klanten gebruiken deze essentiële kennis voor strategische besluitvorming, dagelijkse verkoopprocessen en operationele uitmuntendheid om hun zakelijke doelstellingen en bedrijfsresultaten te verbeteren. Met een centrale focus op klanten blijft Keypoint Intelligence zich verder ontwikkelen door haar producten uit te breiden en methoden bij te werken terwijl de branche verandert. Het bedrijf heeft een uitstekend begrip van de transformatie in de digitale print- en beeldverwerkingssector bij fabrikanten, kanalen en hun klanten.
 

Contact

Contact

Kevin Maarssen

Marketing Communications Expert

kevin.maarssen@konicaminolta.eu

News

News

Hoe duurzaam zijn datacenters en clouddiensten?

Steeds meer bedrijven verhuizen hun IT-infrastructuur naar de cloud. Clouddiensten bieden organisaties immers meer flexibiliteit, wat extra aantrekkelijk is in tijden van onzekerheid. Maar zijn clouddiensten en de bijbehorende datacenters ook...